Frequently Asked Questions

Klantenservice

We helpen je graag verder.

We kunnen ons voorstellen vragen hebt over de vestigingen, je klantenkaart, bestellen, bezorgen of iets anders. Hieronder hebben we de veelgestelde vragen alvast voor je op een rijtje gezet.

Klant worden

Om als klant inkopen te doen heb je een klantenkaart nodig. Deze kun je aanvragen in de vestiging. Neem een geldig identiteitsbewijs, een recent uittreksel van de KBO waaruit blijkt dat je onder de categorie ‘voeding’ valt en je BTW-nummer mee. Het KBO-uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn. 

Nee, de klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers die staan geregistreerd onder de categorie ‘voeding’ bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO). Ga naar een vestiging in de buurt om je klantenkaart aan te vragen.

Ja, dat is mogelijk. In de vestiging kunnen we desgewenst een klantenkaart voor een tweede bedrijf aanmaken.

Kloppen de gegevens op de klantenkaart niet? Aanpassingen maken wij graag in orde in onze vestigingen.

Nee, dit is niet mogelijk.

Vragen over je klantenkaart? Mail dan naar:

  • Hasselt - hasselt.receptie@sligro-M.be
  • Sint-Katelijne-Waver - skw.receptie@sligro-M.be
  • Antwerpen - antwerpen.zuid.receptie@sligro-m.be
  • Wevelgem - wevelgem.receptie@sligro-M.be
  • Middelkerke - middelkerke.receptie@sligro-m.be
  • Luik - liege.receptie@sligro-m.be
  • Namen - namur.receptie@sligro-m.be
  • Vorst - vorst.receptie@sligro-m.be
  • Brussel - brussel.receptie@sligro-m.be

Assortiment

Op dit moment is het assortiment enkel zichtbaar voor klanten die voor levering kiezen, na inloggen op onze webshop.

Je kan altijd terecht in een van onze vestigingen met al je vragen. Of stuur ons een mailtje:

  • Hasselt - hasselt.receptie@sligro-M.be
  • Sint-Katelijne-Waver - skw.receptie@sligro-M.be
  • Antwerpen - antwerpen.zuid.receptie@sligro-m.be
  • Wevelgem - wevelgem.receptie@sligro-M.be
  • Middelkerke - middelkerke.receptie@sligro-m.be
  • Luik - liege.receptie@sligro-m.be
  • Namen - namur.receptie@sligro-m.be
  • Vorst - vorst.receptie@sligro-m.be
  • Brussel - brussel.receptie@sligro-m.be

Bestelling en levering

Je kunt bestellingen plaatsen via de nieuwe webshop. Stuur een mail met je contactgegevens naar sales@sligro-m.be en een accountmanager neemt contact met je op.

In een persoonlijk gesprek met onze vertegenwoordiger/accountmanager bespreken we graag de mogelijkheden voor bestel- en leveringsdagen en tijden.

Ja, dit is mogelijk. Je accountmanager neemt contact met je op en zorgt ervoor dat je zo snel mogelijk in kunt loggen op de Franse webshop.

Nederlandstalige klanten die voor levering kiezen, ontvangen hiervoor een activatiemail. Werk je nog niet met levering? Kom naar de vestiging of raadpleeg onze klantenservice. Franstalige klanten worden doorverwezen naar een Franstalige webshop. Een accountmanager zal contact opnemen en hierover informeren.

Indien je een klant bent die voor levering kiest, dan is het mogelijk om op krediet te kopen. Kies je niet voor levering? Dan is het niet mogelijk om op krediet te kopen.

Aankopen doen in de vestiging

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de KBO onder de categorie ‘voeding’ kunnen in het bezit komen van een klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen in de vestiging.

Klacht of opmerking plaatsen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door te mailen naar: info@sligro-m.be

Klantenkaart verloren

Je klantenkaart verloren of gestolen? Meld dat bij de dichtstbijzijnde vestiging. Daar blokkeren ze je kaart om misbruik te voorkomen. Je ontvangt daarna zo spoedig mogelijk een vervangende klantenkaart.

Openingstijden

Bekijk de vestigingspagina om de actuele openingstijden van de vestiging in jouw buurt te zien.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op!

Mail naar: info@sligro-m.be