Frequently Asked Questions

Klantenservice

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over de vestigingen, je klantenkaart, bestellen, bezorgen of iets anders.

Hieronder hebben we de veelgestelde vragen alvast voor je op een rijtje gezet.

Klant worden

Om als klant inkopen te doen heb je een klantenkaart nodig. Deze kun je aanvragen in de vestiging. Neem een geldig identiteitsbewijs, een recent uittreksel van de KBO waaruit blijkt dat je onder de categorie ‘voeding’ valt en je BTW-nummer mee. Het KBO-uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.  

Nee, de klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers die staan geregistreerd onder de categorie ‘voeding’ bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO). Ga naar een vestiging in de buurt om je klantenkaart aan te vragen.

Ja, dat is mogelijk. In de vestiging kunnen we een klantenkaart voor een tweede bedrijf aanmaken.

Aanpassingen maken wij graag in orde in onze vestigingen.

Nee, dit is niet mogelijk.

Assortiment

Op dit moment is het assortiment enkel zichtbaar voor klanten die voor levering kiezen, na inloggen op onze webshop.

Je kan steeds bij onze vestigingen terecht voor al je vragen:

  • Hasselt - hasselt.receptie@sligro-m.be
  • Sint-Katelijne-Waver - skw.receptie@sligro-m:.be
  • Antwerpen - antwerpen.zuid.receptie@sligro-m.be
  • Wevelgem - wevelgem.receptie@sligro-m.be
  • Middelkerke - middelkerke.receptie@sligro-m.be
  • Luik - liege.receptie@sligro-m.be
  • Namen - namur.receptie@sligro-m.be
  • Vorst - vorst.receptie@sligro-m.be
  • Brussel - brussel.receptie@sligro-m.be

Bestelling en levering

Tijdens een persoonlijk gesprek met een vertegenwoordiger/accountmanager bespreken we graag de bestelopties en de leveringsdagen en -uren.

Bezoek een vestiging voor meer informatie.

Aankopen doen in de vestiging

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de KBO  onder de categorie ‘voeding’ kunnen in het bezit komen van een klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen in de vestiging.

Klacht of opmerking plaatsen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door te mailen naar: info@sligro-m.be

Klantenkaart verloren

Je klantenkaart verloren of gestolen? Meld dat bij de dichtstbijzijnde vestiging. Daar blokkeren ze je kaart om misbruik te voorkomen. Je ontvangt daarna zo spoedig mogelijk een vervangende klantenkaart.

Openingstijden

Bekijk de vestigingspagina om de actuele openingstijden van de vestiging in jouw buurt te zien.

Contact

De medewerkers van de vestigingen staan je graag te woord via mail:

  • Hasselt - hasselt.receptie@sligro-m.be
  • Sint-Katelijne-Waver - skw.receptie@sligro-m.be
  • Antwerpen - antwerpen.zuid.receptie@sligro-m.be
  • Wevelgem - wevelgem.receptie@sligro-m.be
  • Middelkerke - middelkerke.receptie@sligro-m.be
  • Luik - liege.receptie@sligro-m.be
  • Namen - namur.receptie@sligro-m.be
  • Vorst - vorst.receptie@sligro-m.be
  • Brussel - brussel.receptie@sligro-m.be