Klantenservice

We helpen je graag verder.

We kunnen ons voorstellen dat je na de overname vragen hebt over de vestigingen, je klantenkaart, bestellen, bezorgen of iets anders. Hieronder hebben we de veelgestelde vragen alvast voor je op een rijtje gezet.

Overname

Nee, je Metro klantenkaart is niet meer geldig. Je nieuwe klantenkaart wordt automatisch thuisgestuurd.

Het betreft de vestigingen Antwerpen Zuid, Brussel, Hasselt, Luik, Middelkerke, Namen, Sint-Katelijne-Waver, Vorst en Wevelgem.

Indien je een klant bent die voor levering kiest, dan is het mogelijk om op krediet te kopen. Kies je niet voor levering? Dan is het niet mogelijk om op krediet te kopen.

Nee, dit is niet mogelijk.

Nee, dit is niet mogelijk.

Kloppen de gegevens op de klantenkaart niet? Aanpassingen maken wij graag in orde in onze vestigingen.

Klant worden

Om als klant inkopen te doen heb je een klantenkaart nodig. Deze kun je aanvragen in de vestiging. Neem een geldig identiteitsbewijs, een recent uittreksel van de KBO waaruit blijkt dat je onder de categorie ‘voeding’ valt en je BTW-nummer mee. Het KBO-uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn. 

Nee, de klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers die staan geregistreerd onder de categorie ‘voeding’ bij de KBO. Ga naar een vestiging in de buurt om je klantenkaart aan te vragen.

Ja, dat is mogelijk. In de vestiging kunnen we desgewenst een klantenkaart voor een tweede bedrijf aanmaken.

Toch liever contact opnemen over je klantenkaart? Mail dan naar: info@sligro-m.be

Assortiment

Op dit moment is het assortiment enkel zichtbaar voor klanten die voor levering kiezen, na inloggen op onze webshop.

Het kan voorkomen dat sommige artikelen niet meer verkrijgbaar zijn of dat artikelen een vervangend soortgelijk product hebben gekregen. Bekijk het actuele assortiment altijd in een van onze vestigingen.

Bestelling en levering

Nee dat kan niet meer op het platform dat je gewend bent. Je kunt bestellingen plaatsen via de nieuwe webshop. Nederlandstalige klanten ontvangen een activatiemail met de inloggegevens voor de nieuwe webshop. Franstalige klanten worden doorverwezen naar een Franstalige webshop. Een accountmanager zal contact opnemen en hierover informeren.

In een persoonlijk gesprek met onze vertegenwoordiger/accountmanager bespreken we graag de mogelijkheden voor bestel- en leveringsdagen en tijden.

Ja, dit is mogelijk. Je accountmanager neemt contact met je op en zorgt ervoor dat je zo snel mogelijk in kunt loggen op de Franse webshop.

Nederlandstalige klanten die voor levering kiezen, ontvangen hiervoor een activatiemail. Werk je nog niet met levering? Kom naar de vestiging of raadpleeg onze klantenservice. Franstalige klanten worden doorverwezen naar een Franstalige webshop. Een accountmanager zal contact opnemen en hierover informeren.

Inkopen doen in de vestiging

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de KBO kunnen in het bezit komen van een klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen in de vestiging.

Klacht of opmerking plaatsen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door te mailen naar: info@sligro-m.be

Klantenkaart verloren

Je klantenkaart verloren of gestolen? Meld dat bij de dichtstbijzijnde vestiging. Daar blokkeren ze je kaart om misbruik te voorkomen. Je ontvangt daarna zo spoedig mogelijk een vervangende klantenkaart.

Openingstijden

Bekijk de vestigingspagina om de actuele openingstijden van de vestiging in jouw buurt te zien.

Metro vestigingen zullen kort sluiten en na herinrichting gefaseerd open gaan. Houd onze vestigingspagina in de gaten voor de heropening van alle vestigingen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op!

Mail naar: info@sligro-m.be